reklama

Sama so sebou

Každý chce byť sám sebou a pri tom nebyť sám. Ale byť sám, neznamená byť hneď osamelý. Lebo niekedy potrebujete čas pre seba, čas vyrovnať sa s vecami, analyzovať zmeny vo Vašom živote, zmeny v hlave, možno v srdci, v sebe, zmeny prostredia, ľudí, účesu...Keď je toho veľa a zrazu sa plán na poslednú chvíľu zruší a vy si spravíte nový.Spravíte si romantiku samej so sebou v preplnenom meste. Nie ste s nikým, nie ste ani sami, a je Vám dobre!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A tak som si v jeden ešte slnečný deň užívala šuchot popadaných listov pod nohami na Hviezdoslavovom námestí, rozmýšľala, a tak po svojom oddychovala od všetkých a od všetkého. Možno som najprv aj vyzerala smutne, ale to som vôbec nebola. V srdci radosť a v duši pokoj.

Šťastná že svieti slnko, oblečená len v obľúbenom štrikovanom svetríku od mamky, v krátkych nohaviciach a silonkách, tak ako mi je najlepšie, s prehodenou veľkou taškou cez plece, som sa prechádzala po Starom meste, pod Michalskou bránou a Obchodnej ulici, pozorujúc svet okolo, všade fotiacich sa turistov, kupujúc suveníry pre priateľov na dopisovanie zo zahraničia a užívajúc si ruch veľkomesta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stále ma potešilo niečo nové. Oproti idúca slečna s knihou v ruke. Chalan predbiehajúci ma na bicykli. Pani s veselým psíkom. Započutá francúzština. Milé papiernictvo. Odstavená motorka, na ktorú by som si najradšej sadla s nejakým chlapom a šla na výlet niekam ďaleko. Ľudia opätujúci mi môj zasnívaný úsmev.

Uvedomila som si, že čoraz viac prichádzam tomuto životu na chuť. Chcela som si sadnúť na obrubník a zapísať si to. Ale práve dnes som si svoj zápisnik nechala doma. Murphyho zákony. A písanie je vraj ako zvracanie. Všetko musí ísť naraz von. Tak som si to aspoň v hlave štylizovala. A potom som si musela kúpiť nový.
Pre radosť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zhrnutie v skratke ako sa mám pre mojich starých známych. 
Alebo celkom pekná auto-charakteristika pre tých nových čo poviete?

Simona Almášiová

Simona Almášiová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Na to aby si zrodil tancujúcu hviezdu,na to musíš mať v hlave zmätok." (Nietzsche) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu